Det är tomt, tomt!

Jag hinner inte berätta om resterande delen av Berlinresan idag, ska träffa tjejerna klockan 19 för att shoppa gott till vår idol-kväll. Go Kevin. Idag har jag tvättat och mest funderat över min brain-freez som jag fått utan att äta glass. Min hjärna är inte mottaglig för den kunskap jag ska försöka trycka in för att samla på mig fyra poäng på måndag. Det är ju sjukt. Jag tror jag ska söka professionell hjälp, eller eventuellt slänga ut tv:n från balkongen. Det är den som stör, och om jag fimpar den så har jag inga störningsmoment kvar och jag kan ju absolut inte köpa en ny, med min typ nollinkomst. Jag lever ju på samhällets botten. Misär är mitt nya namn, glöm Caroline. Som tur är ska jag hinka i mig vin ikväll och hoppas på att detta inte lämnar några spår i min kropp i morgon. inte så troligt men det är någonting jag får hantera i morgon. Nu ska jag bara mysa hemma hos Jossan, för det är jag värd.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0