Vuxensjuk

jaha, då var man i ett stadie som man är van vid som student. vi har ju så mycket press på oss så man blir ju lätt vuxensjuk. Måste ha varit nåt i vinet på Wallers igår för jag har verkligen ont i huvudet idag. jag lider även av insomnia, jag vaknar klockan 07 efter alla mina utekvällar. Och igår skulle det ju inte ens vara en utekväll, det skulle vara en kväll ute med några glas vin. Det blev någar glas vin, beroende på hur man räknar några. jag tror att jag talar om begreppet ungefär från 1-10 glas. Det känns ju rimligt. Antalet från igår är dock inget jag kommer uttala mig om, det var ju svårt att räkna eftersom det var flaskor i början. Nåväl, gårdagens dåliga inflytande på mig och Yasmin har bidragit till att kvällen fantastiska planer har ställts in och vi hoppas på en bättre dag i morgon. Jag måste även plugga i morgon så jag tror att en kurerande kväll kan vara bra för fröken Gustafsson. Sedan har jag som en outlaw laddat ner ca 8 filmer idag så någon måste ju vara bra. Visst? Gårdagen bjöd inte på några skandaler, det handlade mer om tjejsnack och irriterande gotlänningar. Synd bara att jag faktiskt är sjuk eftersom det egentligen borde vara obligatoriskt afterwork om någon timme eller så, sedan skulle vi ju grilla för att senare dansa loss på HP. Men nu får jag mer leva med att jag förmodligen inte alls kommer gå ut i det fina vädret under dagen, om det inte är så att jag får mostercravings efter socker. Det är ju inte omöjligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0