Valborgens bedrifter

Valborg är avklarat och Fik@ är invigt. Maten var lika god som vanligt och hör och häpna. Stavros Billemark har tagit in rosé vin till sortimentet. Det är århundradets grej måste jag säga. Sen att Tony kan blanda drinkar som få andra gjorde min kväll komplett. Sedan måste ju påtalas att sex tjejer som bara garvar och sjunger  pooo popopopopooo lite när man vill gör att allt bara är roligt. Fanny var som vanligt, alltså som vanligt för att vara Fanny. Det vill säga hysteriskt roligt och sjukt sugen på sprit fastän hon vet att hon tål typ ingenting. men hon höll ut till halv tre, vilket kanske är århundradets näst största häpnadsväckande grej. 

Efter fik@ begav vi oss till fruängsgatan för att dricka nåt glas vin. Det blev dessvärre inget vin, det blev jack&cola fram till halv sju. Med David, som på den gamla goda tiden, och precis som det ska vara. Men när jag och David sitter i köket och bara snackar skit till morgonens gryning finns en regel. vi ska prata ungefär 50-50 av tiden. Jag vann dock igår med ca 90-10. Antar att det var alldeles för länge sedan jag suttit så med David. Helt underbart är det i alla fall. I det läget är David oslagbar. 

Idag har jag mest drygat mig med "gänget". Den vackra skaran har varit Jag, Fanny, Madde, Mia, David och John. Det blev bråk om soffan så jag fick helt enkelt bära in en säng till vardagsrummet för att inte bittra sönder efter min soff-förlust. Heartbreak Kid gjorde dock allt roligt. Sedan har jag mest trackat David, gjort honom till min personliga bitch samt att konstaterat att han slåss som en tjej.  Tänk att allt detta gör honom så frustrerad. Mindes även en gång då jag och david hade vattenkrig i köket. jag är fortfarande övertygad om att han enbart hade det för att få se mig naken, vilket han typ fick. Jag klädde helt enkelt av mig framför honom efter att kriget var över. han dubbelvann alltså. För jag ser det som en vinst för David att få se mig i mina underkläder medan det är hans största skräck. detta får avsluta dagens bloggande, för nu skriker Madde som en tonåring att hon vill kolla sin Facebook. Som om nånting skulle ha hänt där de senaste två veckorna. I dont think so. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0