Skrivkramp genererar korta inlägg

Eftersom jag har skrivkramp på grund av gårdagens inlägg får ni hålla till godo med ett kort ett idag. Dagen har väl inte bjudit på några spännande inslag, mer än att jag för fösta gången hållit min egenuppsatta deadline i två dagar nu. 100 sidor skulle läsas varje dag e kalkyleringsboken. Sagt och gjort. Jag ska klappa mig själv på axeln innan jag somnar in ikväll. 

I övrigt har jag haft ett kort samtal med min mor. hon är lite rolig ibland, på ett absolut positivt sätt. För tekniskt sett är vi bara två personer i världen som vet att jag och Cristiano Ronaldo är ett par. Så hon ringde glatt i dag och frågade om jag skulle kolla på min "grabb". Självklart ska jag det. Den bästa stunden är ju innan matchen när man kanske kan få se den lilla goingen i kostym. Sedan försökte jag övertyga mamma om att hon orkar kolla på hela matchen och jag trodde fast och bestämt att den började klockan åtta, så det borde ju hon orka. Mamma propsade på att den minsann börjar 20.45. Eftere några minuter efter samtalet ringde hon upp igen och var lite självbelåten och sa: Jag skulle bara säga att jag hade rätt och du hade fel. Den börjar 20.45. Sedan la vi på. Vem är egentligen vuxen av oss mamma?

Kommentarer
Postat av: susanne

När barnen flyttar blir mammor tonåringar på nytt. Det borde du ha märkt Carro.

2008-05-22 @ 10:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0