Rosa i en helt annan bemärkelse

Livet är rosa, jag älskar rosa, jag är rosa. Visst är min färg på bloggen underbar? (ni säger jaaa för er själva) Jag svarar: Jag vet! Därmed tänkte jag att varför inte göra allt i mitt liv rosa då även mig själv. Jag blir tydligen precis som pappa, snyggt röd. Min hud är allt annat än brun (John, du läser brun) jag är bara rosa. Det kommer att bli en kamp at somna i natt. Men det är de värt. Jag har nämligen infört beach 2008. Det innebär att vi lite blekfeta gömmer oss på stränder där inte allt för mycket folk passerar. Sagt och gjort. jag och Y tog cyklarna och gled iväg. Men innan det bar av passade Y på att köpa lite solskyddsfaktor. Hon har inte känt mig så länge, så hon köpte nr 4. I serien med alla dessa krämer finns det upp till 50. Den lägsta är 2. Hon satte ribban. Så nu ska jag softa en stund, försöka leva med smärtan för att sedan åka och grilla. Det blir lite vin i dag också, eftersom nästa helg är helgen då det händer. Då kommer inga löften med 3 glas vin på en kväll. (det blev dock 5 glas igår). Nästa helg går vi all in. I cant wait. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0