No one

Efter en dålig dag har jag insett vad en flicka i ett ledsamt tillstånd behöver. Inte mindre en tre saker. Det är: En riktigt bra vän som kommer till en med vin och godis och berättar att det är helt okej att dricka rödvin när man är själv hemma en söndag."That what friends are for". I övrigt har helgen i Nyköping varit riktigt bra. Att jobba på fik@ var stundtals fantastiskt och precis som förut. Palle flippade i köket, som ännu inte har några dörrar vilket gör att även gästerna får vet hur mycket skäll man kan få, obefogat. men när köket är stängt är Palle allas våran mysfarbror. Tony är min homo, och jag hans homie. Han skulle vilja se det tvärtom, men eftersom jag styr min blogg så styr jag även detta uttalande. Vi hade sjukt kul. Mina slinkor var på plats, en på fredagen och en på lördagen. Det är skönt att få känna sig som en chef. Självutnämnd och allt. Stavros är fortfarande den enda personen som jobbat inom restaurang i över 20 år som kan få tre stora stark till två päroncider och en pepsi max. Att jobba med Madde är alltid lika roligt, skönt att ha syrran där om man måste flippa om något går fel. Dessutom är hon lätt att hacka på. Funderar dock över hur hon kan reagera så start på att stavve är invalid, slö och döv. Detta har vi vetat i snart 5 år. Men en dag säger det "pling" även hos henne.

Nu ska jag trycka i mig godis, svepa mitt vin och drömma mig bort till en värld utan problem. Men jag tror att jag ska avsluta dagens blogg med några rader ur en låt som betyder mycket för mig. 

I just want you close
Where you can stay forever
You can be sure
That it will only get better
You and me together
Through the days and nights
I dont worry cause
Everythings gonna be alright
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything's gonna be alright

No one no one no one
Can get in the way of what I'm feeling
No one no one no one
Can get in the way of what I feel for you
You you
Can get in the way of what I feel for you

When the rain is pouring down
And my heart is hurting
You will always be around
This I know for certain



 

 
Tailsweep Page Counter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0