Logga ut

En snabb tanke kom till mig. Ofta önskar jag och säkert många andra att man hade en mute knapp på vissa mnniskor. Som när pappa tjatar om att hushålla med sina resurser, bygga buffertar, ställa in cykeln när det regnar, städa, plugga, ja listan är lång. Dessvärre har han ingen. Med det är inte poängen. Ibland vill man också ha en off knapp vad rör vissa saker i livet. Men idag slog det mig. jag vill ha en logga ut knapp. Chansen att trycka sig ifrån den värld man lever i men alltid ha chansen att komma tillbaka, med användarnamn och ett lösenord. Det skulle ju kunna motsvara ett namn och ett nummer, kanske mitt personnummer. Men idag önskar jag att jag kunde logga in på någon annans livskonto. Nåväl, nu har jag svamlat klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0