KlantMadde

Herregud, Madde har precis skaffat sig ett extra mellannamn. Det är klant. Hon ringde från någon konstig telefon för cirka en timme sedan. Puckot har låst in nycklarna i bilen, med allt hon äger. Alltså: inga pengar, ingen mibil, inga cigg. ha ha ha. Vilket pucko. och självkloart så ringer hon sin syster på Gotland så  hon kan utnyttja min kära John. Så den stackarn som va på Lotsen och jobbade fick ta sig hem, duscha för att sedan ta sig hem till familjen Bergquist för att få nyckeln till vårt hus för att sedan hämta en nyckel. Mamma är liksom på golfbanan och leker golfproffs med Alan Harris och pappa "jobbar" säkert med något viktigt. (Kvällsjobb för pappa är säkert spritfest). Själv fick jag mig bara ett gott skratt extra idag. Nu ska jag rulla mot Wallers. See you suckers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0