John blir inte brun, men det blir jag

Dags att testa något nytt. Blogga på balkongen i stekande sol. Jag sitter verkligen och tänker på alla som har jöken i eftermiddag och så tänker jag självklart på alla som sitter inne på sina kontor. Eller inte. Jag tänker bara på mig själv och min extrema bränna. Visst är den inte existerande ännu, men det kommer. John den lilla grisen hånade mig igår när jag sa att jag suttit i solen och jag kanske inte tyckete att jag va super brun. Hans avundsjuka är oklädsam eftersom han va i Thailand i 51 dagar och kom hem som en svensk som aldrig åkt iväg. Hah, nu fick jag det sagt. Jag ska i alla fall bli äckligt brun innan den 5:e juni så Johns avundsjuka kan växa lite. Eftersom jag kan bli brun.  För övrigt så bjuder dagen på en fika med Calle innan han åker till Stockholm. Sedan är det obligatoriskt after-work på hamnplan. Jag har försökt lova mig själv att jag ska dricka 3 glas vin. Undra om jag menar i timmen då eller på hela kvällen. det återstår att se. Sedan i morgon ska jag och Yasmin hitta en plats som är obefolkad här i Visby. Badsäsongen är ju liksom inte riktigt min säsong. jag gillar vintern med dunjackor så att man kan dölja fetheten och det är även ok att vara vit på vintern. men nu är det bara pressure. 

Bu är Macen så varm att jag måste avsluta. Jag ska försöka att inte trilla idag och jag ska nog heller inte paja glas. men inga löften. Ska kanske inviga Wallers uteservering. Då får det helt enkelt bli 4 glas vin. no more no less. Eller?

Kommentarer
Postat av: john

Jag blir visstde brun, bara inte lika brun som du. Men du blir ju såååå hiiimla brun hela tiden! Puss min svenneguss

2008-05-09 @ 23:45:57
URL: http://johnjohns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0