EM - mina uttalanden

Nu ska laget presenteras. Jag sköt upp pluggandet som jag hade planerat. Jag hade avsatt 1,5 timmar, det blir 40 minuter. Dagens skräll är kanske inte laget, för det vet jag inte vilket det är ännu, utan det var att Sofi fahrman fick presentera matchstället. den lilla puckade blondinen bad kostymsnubbarna att klappa händer åt de tre spelare som presenterade matchstället med mera. Herregud de klappar ju inte ens åt Lagrell, vem tror hon att hon är? För mig kommer hon fortsätta vara den lilla puckade blondinen fastän vi delar intresset kläder. Men bruden borde skaffa sig ett jobb och inte bara blogga om H&m:s kläder. Det kan ju jag också göra, emellan mitt dagliga inplanerade tv-tittande. 

Nu är det sagt. Jag återkommer med fler sågningar i framtiden. kanske av truppen för jag antar att gubben kommer starta med Anders Svensson i stället för Kim. Det är något som jag kommer lagstifta om när jag blir diktator. Men då behövs ingen lag, för jag kommer vara lagen. Och Anders, han kommer ALDRIG vara med. Aldrig Anders. Han kan ju till och med ögonfel. Grabben ska kanske sitta hemma och lära sig fokusera blicken innan han tror att han kan spela fotboll. man kan inte leva på ett frisparksmål man gjorde för 4 år sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0