Caroline revolutionären

Idag loggar jag in i mitt liv igen. Just idag är det till stor del problemfritt. Dock är jag trött och jag har ingen förståelse för varför. Har varit en duktig flicka och studerat flitigt. Not. Men jag har i alla fall läst en del om ekonomistyrning eller vad det nu är jag ska lära mig. Jag försöker förstå fasta och rörliga kostnader. Själv önskar jag dock att allt var gratis och att kostnader elimineras. Jag kanske ska börja bygga upp ett revolutionsparti där vi arbetar för att allt är gratis. Ska fila på detta i eftermiddag. I övrigt är planerna för dagen få. Nu när vädret inte längre kan bränna sönder min kropp får jag väl helt enkelt leva mitt liv som vanligt, på soffan. Inte mig emot, men allvarligt va har hänt med tv-måndagar? De gör mig så besviken. Det enda sevärda är ju CSI, men eftersom min bok är så gripande kanske jag helt enkelt får läsa ut den idag. Undra hur mycket till liv man har när man kan läsa ut en bok på fyra dagar utan problem. Kanske att jag ska skaffa mig vänner. Eller så är det helt enkelt så att när jag inte super ner mig får jag betydligt mer energi till att verkligen göra saker som jag gillar. Det kan vara en teori, men jag ska inte gräva djupare i den. Jag gillar ju liksom att supa ner mig. Dock går denna veckas vardagar ut på att bygga upp kroppen inför helgen. För då kommer den brytas ner. Vi vet ju alla hur det kan sluta när systrarna Gustafsson ska roa sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0