Bord för 4, tack!

Plugg, plugg, plugg. herregud. Nu är det bara en timme kvar av plugg sedan lägger jag av. Tror stenhårt på teorin att man inte kan lära sig någonting efter klockan nio. Undrar bara vad jag kommer löra mig innan klockan nio? Den som lever får se. 

Måste tydligen klargöra en sak här i bloggen. Pappa och Per har nu gjort en vändning och helt plötsligt är mat med dottern relevant. Tacka fan för det. Synd bara att Madde ska med, det är ju annars så skönt när allt är centrerat kring mig. Dock hamnar hon alltid i skymundan i min närvaro. Love you sis=) Ja, ja det blir i alla fall en middag på Fik@ tror jag och sen ska jag nog göra hamnpremiär. Mina tidigare förnedrande rader om Madde har hon förtjänat eftersom hon ringde från balkongen på Lotsen. kanske nyköpings bästa spot om man gillar att glo på folk. och själv satt ajg och läste om bidragskalkyler hit och självkostnad dit. Tvi. Nu är Cops redo igen, tack och hej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0