07.30 är inte 13.00

Hej hopp. nu ska jag snart studera, och det är mycket. eftersom jag sög på extern tentan måste jag helt enkelt plugga ihjäl mig denna sista kurs. kan det bli värre? Ja det kan det. Klockan i mitt huvud var inte riktigt korrekt idag. jag fick för mig att jag skulle börja skolan klockan nio. Tji fick jag, jag börjar ju klockan 13. Så när jag stod i duschen i morse insåg jag att jag bara var några timmar för tidig med mitt uppvaknande. Jag la mig och kollade på film och somnade in igen. men det gjorde mig så trött så nu har jag bomull i huvudet. Efter en mindre lunch och diskande ska jag nu försöka tagga till mig så jag kan förstå någonting de kommande tre timmarna. We'll see. 

Tillbakakomsten till ön känns bra. Nu börjar detta verkligen kännas som hemma vilket är underbart. Sedan är Visby en mycket vacker vårstad så det gör ju saken bättre. Jag ska försöka blogga med inspiration i eftermiddag, men ni få läsare som läser detta, hoppas inte för mycket ni kan bli lurade. Även om solen skiner är jag kanske inte lika inspirerande som det, det har ju sina anledningar men de kommer inte presenteras i bloggen. varför prata om mig när man kan prata om andra. kanske att jag kan få Jossan att göra bort sig idag så att jag har någon att tracka.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0