Panik

2 timmar senare... Det är rent i mitt lilla krypin. Dock har jag panik. Trodde som vanligt att propparna inte hade pallat trycket. Dock pallade inte huset trycket. Inget fungerar, typ. Jordfelsbrytaren slår av hela tiden så jag kan inte laga mat. Idag är det alltså spisen som är den felande länken. Och telefonen är fortfarande min största fiende och ur funktion. Så jag kan inte ringa någon och be om hjälp. Skrev ett panikartat mail till John på facebook med hopp på respons. Han är ju en facebook-sucker så det är nog lättaste sättet att få tag på honom. Så jag väntar med spänning. Han löste ju mina problem första gången jag skulle byta en propp. Viktig lärdom. Nåja, nu ska jag återgå till min ofrivilliga hungerstrejk.
Adios, for now.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej snäckan! Jodå, bloggen har funnits i nästan två år, har bara inte varit så aktiv den senaste tiden... :)Jag förstår ditt problem med telefonen, jag skulle kunna sätta upp "bra på att prata i telefonen länge och mest hela tiden" på mitt CV.. Ta hand om dig på ön! Puss

2008-03-09 @ 17:08:39
URL: http://cvm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0