Min blogg-oskuld är tagen

Jaha, nu är jag precis som alla andra. Nästan.
Efter att ha läst en bok i skolan om globalisering insåg jag att mit sätt att bidra till globaliseringen i världen är att blogga. Ja, det är faktiskt sant. Författaren var rädd för hur viktiga alla dessa bloggare har blivit och vilket stort inflytande i värlen de har. Folk läser bloggar hellre än tidningar. Nästan.

Så välkomna in i mitt liv och in i mitt huvud. jag lovar det är läskigt att vara här. Be aware of the danger.

OBS:
La bambola står för docka, ibland önskar jag att jag va en. Om fick åka i en rosa cab med Ken, någon som rör mina armar så jag ser cool ut, någon som byter mina kläder när jag inte orkar, någon som borstar mitt hår. Och framför allt, någon som tjatar om att jag behöver nya kläder, en häst - vill egentligen verkligen inte ha en häst- ett nytt hus och flera killar. Erkänn det är väl ett ganska okej liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0