Löfte om humor & firmans framsteg

Spänningen är över i mitt liv. Denna vecka har jag utfört så lite att blogg-torkan gör sig mer och mer påmind. Jag behöver nog komma ut bland folk. Morgondagens aktiviteter kan dock få mig på bättre humör och framför allt roligare tankar. Spriten ska återigen infinna sig i mitt liv. 

Måste dock blogga om en ny diet som "dietist" Tobias Ericsson testat. Denna diet bygger på mycket kaffe, ändlöst spenderande av pengar på sprit och total olycka. Ni borde tänka över detta. Tobias siktar nu på size zero med egna metoder. Jag kan inte säga att jag diggar dieten men han är sjukt rolig när han berättar om sina framsteg. I övrigt så är det anmärkningsvärt att han bosatt sig på en ö som heter Gotland. Detta kan bidra till sinnestillståndet vilket verkligen är beprövat. Detta är även djurtestat och bör förvaras ofrånkomligt från barn. Det vill säga bosätt fler får där men dont bring the kids.

Jag känner att helgen kan bjuda på mer intressanta saker att blogga om.

Dagens utmattning och firma uppdatering

  • Utmattningen är total. jag var tvungen att gå till hemköp och köpa mat idag. Efter detta var jag tvungen att sitta still på en stol i cirka 20 minuter för att kunna orka äta. Det där gymet kan ju vara en idé att hitta tillbaka till gymet igen. tröttheten bidrog till att jag senare inte orkade åka på bio. Det hade krävts ett kvarters promenad till för att hämta bilen. Impossibile.
  • Min firmas första fajt kommer att äga rum någon gång i början av februari. McDonalds ledaren har tagit kontakt och vi kommer att träffas och göra upp. Senare i mars kommer även jag och Tobias rekrytera flera för att träffa den ökända firman The Sheep Company. Det vill säga fårösunds firma. Paura - rädsla -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0