Tur att jag har vänner

Även om det är mörkt ute lättade molnen på himlen. Det är ljust och varmt, i alla fall hos mig. För det första har jag John i min soffa, för det andra har jag Mia i mitt liv. Hon erbjurde lite blygsamt någonting hon inte tycker är en resa till en modevecka. Men en inbjudan till nåt hippt ställe i Stockholm med make-up artister och foto shoots. Och under vecka nio, just den veckan då jag kan komma! Detta är bättre än en modevecka, för då är ju vi stjärnorna. Du förtjänar en stjärna i himlen Mia. I will be there, kanske att de rosa skorna ska luftas då och du vet vilka skor du ska ha. Stureplan kan göra sig redo för att en town-girl kommer att göra entré. Självklart tillsammans med en riktig storstadstjej. Inget mer i världen kan jag önska mig.
Gossip girl, det är inte ett tv program, det är en livsstil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0