Har du fattat?

Söndag. Sunday bloody sunday. Äh, så är det ju inte. Jag gillar ju söndagar. Jag är ju van med mig själv som sällskap på söndagar. Men idag kanske det blir en utflykt till ICA Maxi. Detta är vad vi roar oss med i Visby. Detta är våra höjdpunkter. 

Nu till ett seriöst problem som måste belysas. Jag har för det första kommit in i klimakteriet, något som skrämmer mig. Men jag är nog bara i första fasen, för jag har fortfarande en jobbig vecka i månaden. Det stora problemet här är att min kroppstemperatur har höjts till 45 grader. Det är ganska mycket gott folk. Och med klimakteriet kommer ju också barnlösheten, så jag hoppas att John läser detta så jag slipper berätta det. Han vill ju så gärna ha barn. Men klimakteriet är ju inte mitt fel. Det är ju naturens lagar som gör detta mot mig. 

För det andra: jag tycker inte om sprit längre. I fredags satt jag hemma tillsammans med Jossan i soffan, och igår försökte jag gå på fest. men jag klappade ihop vid halv tolv. Sedan åkte jag hem, borstade tänderna och la mig i sängen. sedan läste jag 2 sidor i min bok. Sedan var kvällen över. gott folk jag är 22. Ja, 22 sa jag!!


Då kanske vi ska komma in på åldern 22 också. Idioten/Idioter som har mage att gå runt och säga att John inte jobbar på Tellus för att jag är 22 kan ju med de rätta orden "Dra åt helvete". Jag har inte velat eller haft tid att gå dit och John har inte haft tid att jobba. Men att ensamma människor som har ett behöv att prata om lyckliga människor har mage att hålla på såhär gör mig irriterad. Har du fattat?? 



Nu lovar jag att aldrig mer ta upp något allvarligt i bloggen.  

Kommentarer
Postat av: Carina

Det är ju tyvärr så det är.. Människor gillar att prata skit om andra så att de själva ska hamna i lite bättre ljus.. Tragiskt men sant. Tänk va bra det skulle vara om alla bara bryr sig om sina egna liv och sina egna beslut.

2008-08-31 @ 17:36:16
URL: http://cvm.blogg.se/
Postat av: john

Jag håller med dig Carina! Och du älskling, det där om barn är bara ett mycket dåligt skämt från din sida! Fy fan det kommer att krylla av små ungar runt oss om några år! Puss!

2008-08-31 @ 21:30:25
URL: http://johnjohns.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygg ny design!!!

kram

2008-09-01 @ 13:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0