MRT=MRS

Snart är dagen D här. I morgon ska det tentas i 5 timmar. 5 timmar!! Jag mår illa av tanken. Så idag är det dags för panikångest vilket leder till att jag brukar skälla ut någon. Madde är ju ledig idag och hon är ganska duktig på att ta dessa smällar.

Dock så finns det många andra måsten. Exempelvis så har jag ingen aning om vad jag ska klä mig i på Hannas examensfest i morgon. Sjukt! Jag vet inte ens vilken färg på naglarna jag ska ha, eller vilka skor jag ska ha. Problemen flödar nu. Dessutom så måste jag packa ner allt som jag vill ha på ön under de kommande (typ) 10 veckorna. Och sedan ska det släpas på det från Nyk-Uppsala-Sthlm-Nynäshamn-Visby. Good Luck Chuck.

Nu måste jag läsa lite tror jag. Fattade inte riktigt kopplingen igår då MRT=MRS. vem bryr sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0