Min dag, en fredag

Någonting slog mig i morse då jag promenixade runt för att vakna till. Vissa vaknar till "Vakna med the Voice" och andra kanske till Rix Morgonzoo. Själv kör jag på vakna med The Backstreet Boys. Mammas iPod är den enda som fungerar, så den snodde jag med mig till ön. Och 32 låtar på repeat är det som går liksom.

I övrigt så är tillståndet oförändrat. Jag väntar fortfarande på att jag ska kunna gå från klarhet till klarhet vad gäller studierna. det jag vet hittils är att det finns en efterfrågan och så finns det utbud. Men varför och hur dessa linjer lutar spelar tydligen också roll. och såklart vad det ger för effekter. Pass på den.

I övrigt så är jag tillbaka i vanlig studentanda, trots en längre frånvaro. Jag äter ensam, framför tv:n. jag har börjat konsumera mer kaffe, men desto mindre socker. Jag sitter nu och stirrar på ett fat med vindruvor. Jävligt spännande. Not. Ikväll ska jag bjuda mig själv på tacos och lyxa till det emd en cola light. Sprit behöver jag ingen, för det är bara att passera Gallerian vid österport där alkisarna befinner sig vintertid. Efter att ha gått igenom passagen så känns det som vilken Tellusfylla som helst. Jag antar att det är en effekt att de nu flyttat in från busskuren och till bänkarna, ute kan ju deras odör blandas med luften.

Nu fick fröken patetico ett sms. Ska bli spännande att läsa. Men det är väl reklam eller nåt. I morgon tar jag nya tag, då en uppsats ska skriva och klarheterna ska hagla. I wish.

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag gillar Gotlands-Carro, kommer liksom mer inlägg när du är där :) Och med tanke på att det är mitt nöje om dagarna när skruttan sover middag så uppskattas det mycket :) Ta hand om dig! Kram

2010-01-08 @ 18:40:59
URL: http://cvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0