Brook Knows Best

Jag ler när min pappa ringer mig och säger att han är sur på mig. för jag hör att han inte är sur på riktigt. Jag hade visst bara glömt att ringa och skryta om mig själv och mina goda studieresultat. Dock så är det väl inte så mycket att hurra för, egentligen. Men det ger mig en anledning att säga till mig själv, Carro du är bra. Dock så betyder enbart detta att jag är en god akademiker. Tänk om verkligeheten kommer bli ett magplask. I think so.

Söndagspromenixen idag var underbar. Visby var så vackert, solen sken. Men jag måste erkänna att den fick ett ganska dåligt slut. Jag stannde på vägen hem och köpte godis. Alldeles för mycket godis, så jag skämdes när jag bar hem påsen. Jag var tvungen att ta fram en stor skål som jag känner nu står på bordet och blänger på mig. Den säger att det är äckligt. Och det är det, äckligt.

I morgon börjar det nya livet. Men jag ska inte vara fanatisk, inte hysterisk. Jag ska vara svensk lagom. Jag tänker dock vara osund i den bemärkelsen att att alkohol ska vara en del av mitt liv. Stundtals. Men efter århundradets fylla på juldagen känner jag att dricka med måtta är inte så tokigt ändå. Shots are out. Dricka vin hemma och sen bege sig ut på lokal och dansa och drinka nån/några drinkar. Kvällen blir så bra. Och dagen efter blir ännu bättre.

Söndagens sista erkännande ska vara att jag spenderat större delen av min dag med MTV. Jag har från 12.00-18.10 tittat på Brook Knows Best. Så nu har jag en helt ny relation till Hulk Hogans dotter. Jag grät till och med under ett av avsnitten. Jag messade David om mitt sammanbrott och han ställde strax diagnosen gravid. Så nu är jag skengravid och måste ju självklar testa det hela så att magen kan sjunka tillbaka till normal nivå. men som Madde brukar säga, det suger att jag föredrar de dyra testen. men det känns ändå rätt att vara materialistisk även för denna typ av produkt.

You are dead to me. From this day and forever.
Eternal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0