BitterBritta blir fucking24

Jag vet inte vad ni tycker, men jag tyckte att jag va asrolig häromdagen på Facebook. Bajen, Bärs och Superetten. Allvarligt, that's one for the books. Madde skrattade kanske inte ihjäl sig, men det är väl inte mitt fel att dessa söderbröder inte ens kan kicka en boll in i nätet. Det klarar ju till och med en häst av liksom.

Så vad händer annars? Jo, Carro-den-manodepressiva har sett till att hennes alterego BitterBritta (försök inte ens fortsätta rimma) har anlänt. Det kom inte direkt jubel ifrån min lunch-dejt idag, men vad ska jag göra. Inte vara mig själv? Nåväl, eftersom allt var så bra tidigare, så va det ju tvunget att komma en liten dip. För statistiska och vetenskapliga bevis så har Madde ritat grafer över hur mitt humör svänger.

Så numera är Tv:n, mamma och godiset mina bästa vänner. Jag sitter liksom här i köket nu och väntar på att mamma ska komma hem så att kvällens happening kan ske. Vi ska till Ica och shoppa. Jag vet att jag kommer komma hem med ett kilo godis och förmodligen några förpackningar Ben&Jerrys. Men, jag ska försöka hitta tillbaka till träningen i morgon och ge gärnet på en timmes spinning. Sen ska jag äta familjemiddag ala Osbourne. Det är nåt att se fram emot. Lördagen bjuder på lite arbete på Fika. Känns bra.

Nästa helg är det ju tydligen en speciell dag i mitt j*a liv. Happy-fycking-Birthday Caroline. 24. Vem fan blir 24? Nåväl jag får ju ett fint armband som jag får beställa själv. Tanken va ju sen att jag skulle emigrera till Flen och fira min dag ensam, men den bjuder nu på en dagsutflykt med mamma (och eventuellt Madde om jag bestämmer mig för att bjuda henne) till Trosa. vad man gör i trosa kan jag berätta på söndag, för jag har ingen aning just nu. Kvällen får vi väl se vad den bjuder på. Men fortfarande, fuckingjävlatjugofyra. Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hörru Bitterbritta. Hur tror du det kändes o fylla trettiosjutton för ett par veckor sedan?? Bjuder på ett glas vin i födelsedagspresent nästa gång vi ses o du är på rätt sida av bardisken:-) Grattis i förskott världens bästa Carro.

2009-10-29 @ 16:49:41
Postat av: Anna J

Carro min vän!!! Nu är det hög tid för ett nytt underhållande inlägg! Kram

2009-11-21 @ 12:30:37
Postat av: susanne

håller helt klart med Anna. Nya inlägg behövs.

2009-11-24 @ 16:38:12
Postat av: Fredrik

men hjälp vad seg du är på att blogga...

2009-11-29 @ 16:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0