Sjukhuset gånger två

Jag har fått cancer. Ville verkligen inte berätta detta för er på det här sättet, men jag orkar inte göra det på något annat sätt. Snälla ring inte, skriv inga sms och skicka inga brev. men skicka gärna pengar - det är ju trots allt finanskris. Det är nämligen mitt hår som  har fått cancer. det kliar, rasar samman, jag tappar tovor och det hår som sitter kvar tovar sig. Jag tvingade familjen att avge ett tysthetslöfte idag, de fick inte berätta någonting för min faster -den inte så kompetenta frisören -. Hon har nämligen ratat fejkhår. men allvarligt, när madde ska vara snäll mot mig och köpa fejk grejer har hon sedan tidigare lärt sig att jag inte vill ha Gucciväskor med e:n i stället för g:n, lacosttröjor med en utkladdad krokodil och jag vill inte heller ha en louis vuitton väska LU. Hon har heller inte råd med en livslång förbrukning av botox och inte heller ett par schyssta bröst som också kommer räcka livet ut. Därför ger hon mig fejk-hår. men som sagt, håret har ju cancer. Så i morgon måste jag ringa hårdoktorn och be henne om en ny diagnos och kanske en liten behandling. helst inte cellgifter får då förlorar jag väl allt jag har, till och med det rysslandsskadade håret som nu äntligen har lämnat sin gröna era bakom sig. Jag hoppas även på att 2009 är året mina ätstörningar utvecklas till en enklare form av bullimi för jag har fan ätit sen jag vaknade men jag har ingen känsla av att jag vill spy. Om Anna boks sjukdom har utvecklats till en allvarligare fas måste jag även gå till det riktiga sjukhuset i morgon. Jag kan inte leva som en genmanipulerad basketboll för resten av mitt liv. Wish me luck. Moshi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0