Löftet 2009

It's been a while, since I wrote in you. Vilken skam, efter allt som har hänt i livet. Jul, nyår, bakisdagar, systermiddagar och mycket annat. Synd att jag är så upptagen hela tiden. När blev jag tjejen som var upptagen egentligen?? Civilstatus är ju upptagen, men i övrigt. Sedan flykten med tåget från Sibirien har jag försökt att kämpa mig tillbaka till verkligheten. Jag hade ingen aning om att håret slutade bli grönt, vattnet är drickbart och man förstår vad alla säger. I love sweden. 

Baguetteland närmar sig med stormsteg och det enda jag tänker på är finansieringskursen. Det suger bigtime. Ska börja plugga idag, men jag måste prioritera lite fika på stan, mammas mat och kanske någon dålig film innan. Sedan sysselsätter jag John med tv-spel och efter detta ska jag data Adri de Ridder, finansmännens överman. Kanske den tråkigaste daten jag kommer ha under 2009. Nu ska jag och mamma laga lasagne. 

jag återkommer under 2009 med roligt bloggande! Detta är mitt enda nyårslöfte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0