SpritTorka

Jaha, vad ska man säga? Bakisdag. Mitt liv känns idag lika stabilt som mitt nagellack är jämnfödelat. Men lägg märket till en sak i sammanhanget, jag skrev precis nagellack. Det betyder att jag har så långa naglar numera så att jag kan ha färg på mina händer. Jag är väldigt lycklig över det.

Gårdagen bjöd på en relativt annorlunda utekväll i Nyköping. Tellus kändes just annorlunda. Förutom det extremt långsamma tempot i samtliga barer så dög kvällen. men allvarligt, de är fyra stycken i en loungebar och efter en stunds väntande kände jag att ett täcke och en kudde skulle göra underverk då väntan var olidlig. Vad fan ska jag behöva göra för att få lite sprit?

Våren är numera fastställd också. Återkomsten till öjn blir den 17:e januari. Om någon vill ställa upp som frivillig och åka ner med mig: Ring, ingen blir lyckligare än jag, oavsett vem som erbjuder sig. Det ska även nämnas att jag kommer att spendera fyra dagar i veckan i skolan mellan 9-12 varje dag. Det är ju helt sjukt. Drömschema är ordet. Tur är väl även att jag kommer att gå i skolan på fredagar. Då kommer after worken på Hamnplan kännas så mycket mer välförtjänt. Uppsatsen kommer att skrivas med min bästaste tjej Jossan, vilket kommer medföra mycket tid i Köpenhamn och Göteborg. Det kan inte bli bättre.

Nu ska jag lada för mina pojkars stora kväll. Jag vill vara där, jag borde vara där. Men jag är inte där. Nästa år kan inget hindra mig. Jag ska vara där.
FORZA ROMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0