Uppdatering fastland

Hej alla sommarläsare. Ni är väl kanske 10 stycken, man jag förstår er. Jag skriver idag för att det är dags att plita ner några rader igen och för att Susanne begärt det. Hon får ju inte tro att jag har blivit högfärdig sedan jag blev fastlänning. Nå hur har den senaste veckan varit då Caroline? Ja du Caroline, du har ju jobbat på brännan. Och till alla som säger att du är röd, kan jag bara svara en sak: era färgblinda jävlar jag är BRUN! Den gångna veckan har bjudit på några grillningar, ett biobesök för att jag och John skulle hämta upp en full Madde i Södertälje. Jag måste säga att vi kommit långt i globaliseringen när en blondin vågar supa ner sig i Södertälje. Bra världen, bra anpassning. Jag måste väl kanske nämna några ord om förra fredagen också. Det råder skilda meningar om jag var topp 30 eller topp 3 vad gäller fyllan på Lotsen. Om jag var topp tre så vill jag gärna se mig som vinnare eftersom nummer 2 är den första förloraren och om jag ska göra någonting så ska jag göra det ordentligt. Hade jag tagit med mig pappa så hade kanske han vunnit, för karln drog i sig en hel del. Per höll sig dock lugn, dock spelade de båda inte så bra golf på lördagen. De skyllde säkert på vätskebrist. 

Idag tar jag nog solpaus eftersom jag redan är äckligt BRUN. Sedan behövde jag tydligen tvätta också. Att mamma fortfarande inte anställt en hushållerska. Jag får ta upp det med henne i morgon när de kommer hem från Gotland. Igår gjorde jag Lotsen premiär, och jag slog klackarna i taket direkt och gick in i servisen. Jag har inte jobbat servis där sedan 2005. men jag skötte mig. Jag möttes av Simon som sa: -du är servisansvarig idag. Okej tänkte jag och undrade om mitt första beslut skulle vara att lära mig bordsnummren eftersom någon idiot har fuckat up det så extremt fungerande systemet. Den människan skulle jag vilja ha tag på. Senare på kvällen fick jag placera mig i bakbaren. Om man nu vet att man ska jobba där kan man ju se över strukturen. IdiotCarro hoppade nämligen in utan att ha reka. Så systeryster fick allt leka 20 frågor under kvällen. Dessutom så jobbade jag med Mackan Bergström, vilket är hysteriskt roligt eftersom han har bott i Aussie i flera flera år och den stackars killen kan ju aldrig sluta prata. Men det glädjer mig för när klockan är 3 är inte jag pratglad, men han pratar och pratar. Nu är det dags att fika med gänget, men vem vet jag kanske bloggar i morgon också. Och på måndag blir jag banktant igen. I cant wait. 

Kommentarer
Postat av: Carina

Välkommen tillbaka hjärtat! :)

2008-06-07 @ 17:00:21
URL: http://cvm.blogg.se/
Postat av: Syster madelääääään

Allvarligt syrran! Nu kan du inte skylla på att du jobbar på din otroliga bränna längre för solen har faan dragit! Bättring!!

2008-06-12 @ 22:18:35
Postat av: Syster madelääääään

Allvarligt syrran! Nu kan du inte skylla på att du jobbar på din otroliga bränna längre för solen har faan dragit! Bättring!!

2008-06-12 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0