Stressbloggande

Jag hinner med en uppdatering innan Jossan kommer och lämnar en luftsäng som föräldrarna kan sova på. de kommer i natt. Det är alltså ca 00.30 som 70 kvadratmeter blir 20. Det är så när pappa är i närheten. Och med finanskrisen och allt så känns inte ens världen stor nog för mig och pappa. Han är inte jobbig så jag arg eller så, bara jobbig. men det är väl så pappor ska vara. Attberopå finanskrisen förresten. den verkar ha slagit till på Facebook. eftersom jag är en väldigt engagerad student så kan jag berätta att mina i snitt 8 timmar som jag spenderar på face inte tillför så mycket. Är det ute att facebooka eller? för om det är så, och eftersom jag är en innetjej så vet jag inte alls vad jag ska göra med mina extratimmar. Nu kanske ni tänker plugga!? Men där har ni fel. jag tror inte att det är nyttigt att plugga mer än 4 timmar om dagen. Det blir ett litet information overload i mitt då. jag håller mig till planen. 

för övrigt har jag helt galet i två dagar städat och städat. Anticimex skulle ge mig en stor guldstjärna om jag bjöd hem dem. Vi får se hur länge det håller. John landar i Visby i morgon också, och han är ju inte den ordningssammaste människan jag känner. 

Nu kommer Jossan, johan och Gustav med grejer. sen ska vi bege oss till Mejjan för spelkväll.

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0