Kampen mot julen

I one-to-one marketing handlar det främst om att man ska ha en lärande relation och att ge för att ge, inte ge för att ta. Julen bygger på samma skitsnack. Det handlar ju om att ge för att ge, men vi ger ju för att få eller hur? I julklappsstressen letar jag efter pojkvänsmaterial (i presentväg) men kommer fan inte på någonting. What to do? Och john är ingen direkt hjälp. Så nu kämpar en stackars ensam själv från johns soffa. Aktivt letande är inte för mig. Det innefattar ju motion i form av runtrusande på stadens gator. I dont do that. Och något stöd från syster får man ju inte. för hon och tio andra sätter sprätt på 40 000 sek i Prag. Ingen tänker på mig eller hjälper mig. Ensam övergiven och uppgiven. Till råga på allt måste jag ta bort plasten från min Elle tidning och det känns som en kamp. dock har jag boostat mig själv idag. jag har köpt julklappar till mig själv. Den enda som uppskattar julstressen. Enbart för att jag vet vad jag vill ha. dessutom gjorde jag årets klipp, jag inhandlade min Paris hatt för ynka 49,50 och det som kommer passa den perfekt är den ärtiga lilla kavajen jag köpt. Nu måste jag ara kämpa i flera veckor för att köpa byxor för leggings börjar bli ute. Fattar ni hur jobbigt jag har det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0