Nervvrak

Ahhhh. Mina nerver sitter utanpå kroppen. Jag sitter som ett damp barn i soffan och min syster suger som stöd. Jag pratar förstås om att jag kollar på fotboll, Manchester United mot Roma. för ett år sedan blev det 7-1. Om inte Doni fanns skulle detta kunna hända igen. och om Mexes slutar gå bort sig kanske försvaret kunde hänga med. Men jag antar att han tror att jag och Cristiano sitter hemma och har en myskväll, vilket stör honom. De Rossi siktar mot stjärnorna och jag förstår ingenting. 

Tack jossan för att du tycker om mig när jag är bitter. Men jag är ju inte bitter, jag är ju bara född fel. För övrigt funderar jag på att ta med planktramparPatrik och knuffa honom ner för stupet. Kanske vore bra för honom att få sig ett kallt dopp nere i vattnet, så han vaknar upp i verkligheten. Han har ju bott i Visby i 4 år och har ingen verklighetsuppfattning. Om han vore smart skulle han också veta att normala människor uppfattar Visby som ett tillfälligt hem, typ behandlingshem, och vi hoppas alla på att komma härifrån med hälsa och huvud i behåll. Men jag är ledsen, redan efter sporadiska möten med denna människa har jag tappat hoppet. Nu kan vi inte göra annat än att be för honom. blir dock svårt eftersom jag inte tror på Gud.  

Åter till fotbollen. Forza Roma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0