Moahhhaha

Då var det dags att blogga. Mitt innehållslösa liv bjuder inte på så mycket. Därför tänkte jag dricka vin i kväll. Oftast blir jag både rolig och trevligare då. Jag tror jag gillar mitt fulla jag. Låt oss kalla henne Alkade Agata. Rimmar ju på Ragata och det kan ju också stämma med lite sprit i kroppen. Its a win-win. Men idag ska jag dricka med måtta. Vi ska spela spel hemma hos Jossan så jag antar att jag måste kontrollera mig själv. Dessutom ska jag förnedra PuckotPatrik (Han ska få ett nytt nedvärderande namn varje dag). Det är dags att visa vem som bestämmer. Dessutom är det alltid roligast att förnedra macho hockeykillar som tror att de äger världen. Han ska förbereda sig på David möter Goliat. Moahhhaha. 

Skolan bjöd inte på så mycket idag. En liten lunchshow ala Lukas, som inneffatade mest äldre människor sexbehov samt Gustavs föräldrar. Detta bidrog till att Gustav tappade matlusten. Fel bilder av äldre människor och föräldrar kan alltså vara den nya vägen till size-zero. Jossan har själv kommit på detta recept. Hon ska nu testa det i helgen. Fan va alla är twisted på denna skola och framför allt på denna ö. Kanske är just därför Patrik kan bo här. Han känner sig normal i denna freak-show. Grattis. Moahhhaha, Loser. 

Efter förnedringen i Monopol ska jag kalla dig Loser times 2. För alltid. Och lilla gubben, du ska veta att en elefant aldrig glömmer. Förbered dig på ditt liv som en slagen man. Nåt som du dock är van med, eftersom du spelar hockey och att stå upp som en man ingår ju inte direkt i din spelstil. Tur att det finns andra som täcker för dig. Jossan får kanske göra det ikväll. Manligt.  Moahhhaha. 

Kanske är det dags att berätta vem Patrik är. Vi skulle kunna kalla honom en ny bekantskap i Jossans liv. Jag gillar ju Jossan, (jag måste inte gilla honom) jag måste bara stå ut med honom=) Han är precis sådär rolig och irriterande som gör att jag alltid letar efter en kommentar som ger en gnutta hopp om ett verbalt ordkrig. Han är lite lik David, för alla er som känner Herr Carlsson. Han är även en människa jag aldrig skulle säga att jag gillar. Vi har inte lagt det på den nivån. Skulle även kunna lägga ut en bild på denna människa, men jag vill inte sänka standarden på min älskade blogg. 

Skulle nu kunna gå över och prata om ett annat ämne. Typ mig själv. Men sen insåg jag att det är dödfött. Det är ju tomt. Men jag är glad ändå. 
Vill dock påtala att alla mina Moahhhaha är tillägnade Mia och hennes monstergarv. Tänker på dig och på det när jag sitter i skolan och bokför. Det gör mig glad. och du stumpan, det är dags för ett snart....


Kommentarer
Postat av: Pernilla

tack så mycket :D ha en trevlig kväll

2008-04-10 @ 21:44:09
URL: http://www.pernillabolwede.blogg.se
Postat av: Mia Bjurkell

Muhahahahahaha..... Här kommer ett lite monstergarv i boksatavsform (lev dig in!!)... Kan vara så att vi måste åka till Åre för att locka fram det. Vad glad jag blir när du skriver snälla saker om mig

;-), PUSS PÅ DIG!!!

2008-04-11 @ 10:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0