Jag har inte tid

Jag har inte tid att blogga. Jag måste bli smart. Inte så troligt men jag tänkte trycka in lite kunskap inför tentan i morgon för att sedan låta den rinna iväg från min hjärna när jag äntrar spritens värld. Antalet kära vänner som ska med till fik@ uppgår nu till 11 personer, vilket gör att jag drömmer ännu mer om att bara få vara i Nyköping. Det vore ju så skönt. men bara 8 timmars plugg till (vem försöker jag lura) sedan ska jag förbereda mig på hemfärd. 

kanske ska passa på och berätta vilken otrolig tillgång min far har varit i två dagar. när böckerna förklarar dåligt förklarar han bra. För första gången på 22 år har jag haft användning för gubben. Tur att han är gratis för jag har inte råd att utbetala några arvoden. Jag skulle dock kunna kräva honom på en summa för att han för en gång skull får prata med mig om något som han anser vara intressant och jag lyssnar faktiskt. Kors i taket. Nåväl, back to reality. Alla balansräkningar, kassaflödesanalyser och räntabilitetsberäkningar väntar på mig. Vi hörs på torsdag. jag hoppas på att kunna bjuda på massor med smaskit skvaller. Jag har även en date med David i köket efter att fik@ har stängt. Vi brukar då sitta uppe till 8 och dricka sprit. kan bli hur kul som helst.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0