Gotländska upplevelser

Tack Sandra för att du berättar hur livet borde vara. Du har helt rätt. Ön har varit dum emot mig. Den tvingade mig att dricka sprit i fredags, med all in som motiv. Galet. Även galet roligt. Men jag förtjänade absolut inte att må dåligt igår. Dumma, dumma ö. Men jag ska ge öns och mitt dateande en andra chans. jag ska åka till högklint om några minuter med Jossan och Patrik. Spännande. Jag har inte googlat stället (det är förmodligen inte registrerat på där) men jag ska verkligen ge det en chans. Antar att det är någon socken där det bor arga gotlänningar. Men jag ska ta med mig mitt bästa fejksmile. Jossan nämnde något om nåt Pippi hus. Återigen - spännande. Men jag ska inte vara negativ. Positiva Pia ska få uppleva en annan del av Gotland. Utvärdering kommer senare idag. 

Somnade för övrigt på soffan igår.Jag bestämde mig för att se klart på När lammen tystnar. Men herregud, den slutade ju 00.50. Jag klarade inte av den pressen och somnade vid 00. Men jag är utvilad idag och ser fram emot en söndag i Visby. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0