Brutalbakis

Jag kommer inte upp ur soffan. Jag har legat här sedan 11. Vid halv sju tror jag jag lyckades gå till ICA och köpa godis & Cola Light. Det var medicin som jag behövde. Dock mår jag ännu sämre nu och önskar att klockan blir ca 22.30 därför att jag anser att vuxna människor får somna en lördagskväll.  
Senare: Jossan & Yasmin kom förbi med pizza. och jag som inte ens kan äta socker idag. Dagens i-landsproblem är oändliga. Jag återkommer i morgon med mer miserabla utdrag ur mitt liv.
Ta åt dig om du vill. 
Jag önskar att jag kunde göra allt bra. Du är så viktig för mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej men vännen. Det känns som att ön är dum mot dig (man kan ALLTID skylla på en liten ö)
Kanske dags att komma "hem" en sväng.

2008-04-06 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0