Den nya Carro är här

Då var utskällningarna, missförstånden och de spärrade korten över för denna gång. Eliv has left the building, jag tackar Banken för förtroendet. Nu börjar snart skolan igen med traggel av vad som verkar vara årtidondets överdrift i läsning av vetenskapliga artiklar. Men innan detta sker: vin i dagarna tre. Det slog mig faktiskt nyss. jag har jullov i en hela 3 dagar då den officiella terminen börjar på måndag. Hur ska jag ta till vara på detta? Jag vräker i mig mat och vin idag, tittar på handboll och sedan vaknar jag upp i morgon går på massage och beger mig till Stockholm för myspys med bästaste Rebecca. Sedan - Uppsala. Nästa bloggande blir från den staden. Rysslandstiden är över i bloggen, nu är det instituitionsCarro som bloggar. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0