"Träning är en färskvara"

StundentCarro är alive and kick'n. På sitt eget lilla sätt i alla fall. En liten tupplur på soffan under eftermiddagen blir snabbt en vardag när man är student. och mitt liv som bara är skolliv tre timmar om dagen. Hujedamig. Resten av dygnet speglas av motvillighet att plugga och väntan på alla spännande obildade tv-program.

Nåväl, innan detta händer så ska jag bege mig till gymet. Vilket jäkla skitgym det är egentligen. jag saknar CMS - massor! De har två löpband i en skrubb, men pass på det finns 12 cross-trainers. Jag gillar inte cross-trainers men måste väl lära mig för att löpbanden är säker bara lediga under de timmar som gymet har stängt.
Men nu ska vi inte klaga. Drog minsann av ett pass igår, det va skönt och jag var ganska nöjd med att jag var där. Pratade lite med Hanna på MSN på kvällen och hon konstaderade då något mycket vist, nämligen att träning är en färskvara. Jo man tackar, jag har mjölk som är i bättre form efter sitt utgångsdatum än vad jag är. Men skam den som ger sig, idag ska jag kasta mig upp på spinnincykeln. Vi får se vart det bär av.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mini

Du bloggar inte så flitigt längre:) tillochmed jag bloggar ju numera haha!

2010-04-13 @ 14:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0