Tji fick jag

Jag blir så trött när jag jinxar mig själv. Lite skrytsamt på facebook så skrev jag at det inte är kallt på Gotland. Men nu blåser det orkan. Tur att jag köpte på mig några apelsiner och lite cashewnötter på morgonpromenden. ifall man blir instäng ett tag.

Studierna förflyter som ni kanske förstår sådär. Annars skulle jag ju inte sitta här. Dock är väl ett glädjeämne idag att jag fått lite mer information om hur våren ska se ut. Dock kom motgången direkt då jag var tvungen att köpa en bok för 448 kronor. Det motsvarar i alla fall en utav drömklänningarn jag tänkt att beställa. Fan också.

Annars är allt bra. Lite dampvarning igår då jag insåg att jag verkligen inte var intresserad av att se på tv efter en dag instängd i lägenheten. Dock så har mina olagliga aktiviteter jag då beslutade mig för att bedriva lönat sig. Nerladdning av Entourage är det enda kriminella jag tänker utföra under 2010, och om jag får sitta i finkan för det så gör det väl ingenting. jag är ju ändå fast på ön eftersom Gotlandsflyg bestämt sig för att utestänga mig från ack så trivsamma flygturer på 25 minuter. Nåväl, man ska väl inte klaga. Det finns ju de som bor på gatan såhär års.

Min tanke var att jag idag skulle gå ut och shoppa lite nya ljus osv för att öka mysfaktorn. dock så är avsaknaden av mysfaktor ute sådär då orkanvindar som driver med sig snö som piskar i ansiktet. Och inte behöver jag väl mysa när jag är ensam. Mysfaktorn för därför även i fortsättningen bestå av fula mysbyxor och ensamhet.

Kommentarer
Postat av: amanda

usch jobbigt när det blir så



vad pluggar du?

2010-01-07 @ 11:58:37
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: SHOAKAN ☆

Ville ba säga att jag vart här inne & kikat på din blogg :) Lämnar spår efter mig :)

Fin blogg :



Har frågestund så fråga på :)

2010-01-07 @ 12:44:23
URL: http://candygloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0