Teknisk - precis det är jag

Åh, jag hade precis ett technical wonder moment. Jag lyckades överföra en spellista från itunes till mammas ipod som jag snott med mig. Det är skönt när man klarar av saker. Själv.

Det ska bli skönt till träningen senare. Träningen som jag totalt straffar mig själv med på grund av mitt osunda godisätande igår. Jag trotsar kroppens lilla down och tänker kämpa på. Men först ska jag väl studera lite. Jag ska tydligen objektivt reflektera över en artikel. Min första fråga är, går det? jag är ju subjektiv så det lär väl mest bli en massa dravel.

Jag gillar måndagar. Jag kände att jag anlände till skolan med ett leende på läpparna. Utan anledning. Kanske är det för att jag är på Gotland, kanske är det för at jag är student, kanske är det för att paradise hotel är i kväll. Oavsett anledning, good day.

Jag älskar min familj. Saknar er.
Men jag behöver vara här. Jag vill vara här.

Kommentarer
Postat av: Carina

Duktiga du! Men man måste få unna sig godis, framförallt på helgen annars kan man bli lite lätt störd... :) Kram!

2010-01-25 @ 13:18:05
URL: http://cvm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0