Nya lärdomar

Idag ska jag färdas över Atlanten. Nåväl, Östersjön i alla fall. men det lät coolare med Atlanten. Men först ska det packas, städas, pluggas och köpas the. Alla dessa måsten. Ska bli skönt att åka till civilisationen igen. jag är ju trots allt en ensam jävel här på ön. Det fick de personer som ringde mig igår erfara. Det blev en hel del tid spenderat med telefonen och många nya lärdomar efterföljde. Här är några:
Jaffa apelsiner är tydligen de bästa. Jag är manodepressiv (person nummer två har nu ställt diagnosen - tack Thomas). Jag är tydligen inte som alla andra. Man får leva med ångest om man gjort bort sig och dejtat två tjejer samtidigt (alltså inte jag, jag dejtar (i wish) killar). Jag ska springa milen på Scania milen. Träningsschemat har start på tisdag. Nu är det en bevisningssak, Thomas sa nämligen att jag aldrig skulle klara det.

Nu börjar kampen mot nationalekonomi ångesten. Den kanske dämpas lite om jag läser flitigt idag, men det är inte så troligt. Det blir bättre när jag kommer hem till lilla Nypan och kan flippa på nån. Det brukar kännas bättre då. Dessutom längtar jag efter mammas mat. Jag freakde på mitt kylskåp igår så middagen bestod av the, en apelsin och knäckebröd. Jag ska jobba vidare på mitt näringsintag tror jag. och lära mig att laga god mat.

Kommentarer
Postat av: Susanne

vad har du lurat i Hannah. Hon tror du är i Ryssland??

2010-01-13 @ 11:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0