...Det där

16.09 - 23-47. Det var mellan dessa klockslag jag spenderade mitt liv på resande fot med kollektivtrafik och väntan på diverse stationer. Det ska kanske meddelas också att jag åkte taxi med en icke så skönsjungande transa igår. Vet dock inte om den/det var man som ville vara kvinna eller kvinna som ville var man. Märkligt det där.

Smartass Carro hade lånat en lång film av Hanna för att döda lite tid på båten. men smartass Carro glömde strömsladden i den incheckade väskan. Det fick bli godisätande och tupplurar om vartannat i stället. Idag har första skoldagen avverkats. 10 personer va vi i klassrummet. Tragiskt det där.

I kväll ska det fixas och donas och funderas. Jag måste tyvärr packa upp min 50 kilosväska som jag släpat runt i fem län. Det suger ju lite. Sen ska jag väl städa upp lite, diska och förmodligen laga en lasagne. Sedan ska jag fundera över uppsatsen. Ett PM ska knåpas ihop i morgon för på onsadg har jag upptaktsmöte. Det betyder att jag ska spendera fem dagar denna vecka i skolan. Jobbigt det där.

CSN är fantastiska idag. först skulle de inte skicka mig pengar, men nu har de ångrat sig. Det kommer att dimpa ner slantar framöver. 8 140 kronor är en normalutbetalning nuförtiden. People, I'm rich. Skönt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0