Bonjour

tack för alla kommentarer om mitt liv i Paris. Kul å veta att så många bryr sig. Det jag försöker säga är i klartext. jag har inga kompisar och ingen som saknar mig. Men för er som inte bryr er om mig kommer jag ändå blogga. jag gör allt för att slippa plugga. det är ungefär så min dag har sett ut. Jag har lagat mat, duschat, facebookat enormt mycket. Jag sitter även och drömmer om London, dit jag förhoppningsvis ska resa om cirka 2 veckor. Men först så ska min älskling komma till mig. Tänk er alla ni som är ensamma i kalla sverige. jag ska få vara kär i romantikens stad. hah. Och efter denna underbara period ska jag åka till London och shoppa skor. Life is wonderfull. Nu kanske ni tänker London!? jag tänker; varför inte? Det tar cirka 2.15 med tåget från centrala Paris till centrala London. Sedan blir det shopping och mys på hög nivå. jag kommer att åka dit med Kate, min australienska kompis. Hihi. Hoppas bara att hon lärt sig förstå min humor tills dess. Vi satt och pratade om resan igår och hon föreslog att vi skulle gå ut nån kväll. Självklart så varade jag, nej jag har ingen lust. jag har hört att london inte är kul. Lilla flickan trodde på mig. Märkligt! Jag kanske inte riktigt kan kommunicera på humoristisk 
engelska ännu. Jag ska öva. men först ska jag studera lite Business ethics. 

Bisoss 

Kommentarer
Postat av: Tess

Det låter som att du klarar dig rätt bra utan oss, trots allt. Vi kämpar på vi också. Stor puss till dig!

2009-02-09 @ 19:30:01
Postat av: Madde

2009-02-09 @ 23:23:27
Postat av: Madde

Vad hände?? Min kommentar försvann... Tänkte iaf säga att tror du att jag kommer skrivs något i stil med "ÅÅhh Carro gud vad roligt att du ska till London, mysa med din kille i Paris, shoppa i Milano, hälsa på bratsen i Rom". Nej du, jag pendlar mellan Nyköping och Södertälje, måste supa ner mig på fredagar för att glömma bort det och sen må så dåligt att jag vaknar till precis lagom för att skrapa rutorna vid sju på måndagsmorgonen och bege mig till Turkiets nordligaste stad igen... Nej du inga gulliga kommentarer här inte. Hälsa snökaoset!

2009-02-09 @ 23:28:04
Postat av: LINDA

jag håller med Madde.... jag menar, jag får inte ens dagstrippar till södertälje....

2009-02-10 @ 02:45:12
Postat av: Anonym

Ursäkta, men händer det inget av värde i ditt glammiga liv i Paris eller??? Lite tunnt med inlägg kan man ju lugnt hävda!

2009-02-23 @ 17:40:24
Postat av: AC

Hej Carro- Barro! Hoppas du har super skoj och att skolan är toppen! Vi saknar dig här hemma, så kom hem snart och fira in våren med många grillningar/ fester med oss på öjn! stor kram ac

2009-03-01 @ 22:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0