Choose

Som ett barn på julafton sitter jag spänd och väntar på att få gå till jobbet på Banken. Det är ju sista dagen för sommaren. Det betyder att 38,5 timmars sysselsättning varje vecka ska fyllas med nåt annat. Undrar om jag kommer klara 38,5 extratimmar på gymmet. Skulle inte tro det, men skulle behöva det. Dock ser jag positivt på framtiden. Pratade med "chefen" igår, så jag ska minsann återvända till Fik@ som anställd. Det är äkta lycka. 

När vi ändå är inne på lycka som samtalsämne så fick jag mig minsann ett litet leende på läpparna i morse. Det värmer min kropp då jag läser morgontidningen och ser att det ska öppna en ny skobutik i Nyköping. För vill man köpa skor i dagsläget, ja då gör man som jag och Anna åker till Linköping. Jag ser mycket fram emot vår roadtrip i morgon, för att sedan bege mig till Skeppet där jag kanske kommer att hångla med Nicke Borg. Senast han va på Lotsen så såg jag ju honom i morgonrock (helt säker på att han va naken under), så nu är det kanske dags att ta vår relation till nästa steg. Vi får se vad han är sugen på. 

Dags för tandborstning och packning av gymväskan. Until next time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0