Thank God Its Friday

Fredag! Fanny är här! Tentan är över! Ledig!

Ni fattar grejen va? Nu kan jag bara slappna av. Tentan gick ju som den gick. Sög jag, får jag G, var jag bra och återigen lyckades lura en lärare, fick jag VG. Om jag inte uttalar mig så vet ni svaret. Men hur den en gick har jag gjort ett kap idag. Yasmins stora längtan efter en jacka som var nedsatt från 4700 till 1400 fick idag ett slut. Jackan är inte längre en dröm, den är en verklighet för henne. Sen att hon shoppade kräm och tvål för 398 kronor berodde enbart på att man fick en present i form av en necessär, det är en annan historia. Men hallå den är ju omnämnd i Elle. Vi som läst marknadsföring borde ju vetat att detta var ett säljknep. Men vi kanske missade den lektionen. Aja, huvudmomentet i denna story är att jag blev influerad av Yasmins shoppande och hon tvingade mig att prova jeans. Jag gick hem med två par. Min rumpa är dock lika stor som aktern på gotlandsfärjorna men priset var förtrollande. 400 för båda paren, och det var inte på H&M. Jag har köpt Cheap Monday jeans - för 200 kronor styck. Inte ens pappa kan säga att det är dyrt. Nu vet jag även vilken storlek mina convers ska vara, så jag skickar efter ett par i morgon. Tack Tessan för berondet av att nu shoppa på nätet.

Nu ska jag underhålla Fanny och berätta om bloggens värld. Men om någon timma börjar intaget av vin! Så bloggandet i morgon kan bli underhållande. Ska bara sätta på alkolåset på telefonen så John får vara i fred.

Kommentarer
Postat av: Susanne

det kommer ett lite bidrag på måndag så håll ut. Kan du tipsa mig var man köper alkolåset. Skulle behöva ett sånt å det snaraste.
Stormen från ön har anlänt till fastlandet och Tvn har slutat funka så min helg suger.

2008-02-22 @ 16:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0