Suckers

Klockan är 23.57 på en lördag. Jag bloggar. och inte för att jag supit mig skitfull gått hem tidigt och bestämt mig för att blogga. Nej det är snarare så att jag och Fanny bestämde oss för en lugn hemmakväll i soffan. Suckers. Kvällens bästa och största händelse är ett 6 minuters långt klipp på Youtube om Tobbe i En annan del av Köping. Återigen suckers. Vi har spenderat kvällen med att zappa mellan 13 kanaler med absolut bara skit. Jag skämtar inte. Nu förstår jag verkligen varför man super sig full på en lördag och hänger på krogen, kommer hem och somnar på toagolvet utan att tvätta bort sminket och med kläderna på. Snart kommer vi lägga oss i sängen och läsa varsin bok. Dock bävar jag för detta då Fanny i natt konstant försökt ligga nära och snyffa mig i nacken. Kan hon inte bara fatta att jag är hennes bästa vän och inte hennes kille. Att hon snarkade stundtals hör också till historien. Men i alla fall, nu sitter vi här. I mysbyxor och är understimulerande. Fanny dansade till och med framför Tv:n nyss bara för att vi hällde i oss kaffe alldeles för sent och är nu inte ens trötta. Suckers. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0