Pengar genererar rosa

Det är julafton i mitt rosa liv. Jag har tolv minuter kvar på min "rast" som jag lyxat till med. Men det är inte huvudpoängen. Jag har precis hittat dem, de rosa converse skorna. Det var ju på tiden. Med shopping städer som Visby och Nyköping får man inte tag på dessa skor, men med hjälp av zoovillage.com kan jag nu inhandla dem för 500 spänn. Det är ju nästan som att de ger bort skorna. En beställning kommer hur som helst att göras senast på måndag. Dessutom skulle jag göra ett besök hos CSN. Gudarna måste ha hört mig för nästa utbetalning ligger på 7 492 kronor. Det är ju otroligt. Jag tror inte ni förstår hur stor skillnad 300 kronor gör för en tragisk student.  Så efter denna otroliga stund ska jag nu bege mig till böckernas värld.
I tankebubblan idag

Kommer jag verkligen palla att plugga så mycket som jag behöver? Varför ska det vara så smärtsamt många timmar kvar till Gossip Girl?

Kommentarer
Postat av: Susanne

vännen dammsugaren gick bort.Lovar attdu får så mycket i lön att det räcker till skorna OCH ett nr av Elle om det går att uppbringa på ön.

2008-02-18 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0