Läsarfråga

Jag har fått en fråga ställd till mig som kräver lite klargörande. Dock är denna fråga framförd på facebook och kan inte läsas här. Så sluta leta i min kommentardjungel där än så länge otroliga tre personer har visat sitt intresse. Ta er inte tid att leta bland dessa.
Dock undrar Mia från Stockholm om Hemköp och Ica är de senaste affärerna, för alla oss wannabe it-girls, och om de lanserat nya kollektioner som ni missat. Svaret är tyvärr nej. Jag är bara där för att elta efter Gucci praliner och Dolce muffins. Mitt sockerbehov är nämligen större än en knarkares behov. Men jag lovar, för första och sista gången, att jag absolut inte under några omständigheter kommer att utvärdera några kläder som kommer från dessa affärer. Jag är ju finare än så, jag handlar ju på Gina Tricot. Hallå liksom.

Men jag tackar för din uppmärksamhet Mia och lovar att i fortsättningen vara mer klar i mitt språk. Men som en liten retning kan jag berätta att jag var på Coop idag, och vad det är får du lista ut själv. Meddela gärna också om du hittat några saker som liknar kläder där så jag vet vad jag ska säga när vår vänskap måste upphöra. Bara ett sådant trendbrott skulle påverka vår vänskap.

Och som en sista uppmaning till Mia. Lycka till med skorna. Dvärgarna på stureplan kommer att känna sig ännu mindre. Men ett tips, drick inte en flaska rosévin toppat med fanta och tro att du kommer kunna röra dig som en kvinna. Dock får vinet mig att känna mig kvinnligar än någonsin så allt är lite luddigt. Lots of love to you.

Kommentarer
Postat av: Mison

Tack Carro för att du klargjorde dina ärenden på ICA och Hemköp. Kan lugna dig med att jag absolut inte under några omständigheter skulle få för mig att handla något i tygväg på någon av dessa affärer så du behöver inte oroa dig för att vår vänskap kommer påverkas. Däremot var jag lite orolig för din del, nu när du är student å allt. Känner mig dock lugn nu!!!!

När det gäller skorna så ska dom eventuellt få sin jungfrutur i helgen.... Tur att jag alltid gillat lång killar ;-).... Vi behöver inte nämna mitt lilla snesteg i bandyvärlden muhahaha....

Puss å tack för en kul blogg! Lycka till med Kottler, jag lider med dig!!

2008-02-06 @ 14:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0