Idioten är jag



Kalla aldrig någon du tycker om för idiot. Jag har gjort det, så idioten är jag. Förlåt är ord som aldrig kan göra dig oskyldig. Idioten är jag. En promenad i solen kanske kan få mig att bli en bättre människa. Jag kan ju hoppas.



En liten afterwork i går resulterade som vanligt i någon slags spritfest. Inga slagsmål denna gång från min och Tobbes sida, däremot verkade folk i allmenhet runt omkring oss vara aggressiva. Kan nog inte slå huvudet på spiken om varför kvällen var så kul, men kanske var det för att vi dansade och just som sagt, drack sprit.
Som vanligt när jag träffar den stackars utbytesstudenten Manuele från Palermo ska jag absolut prata italienska. Lets face it, jag suger. Men det är det som är så bra med italienare de säger alltid att man är duktig ändå. Kul att ha en italiensk kompis som tycker att svärorden är en bra grund för att kunna det italienska språket. Alltså, getting there.

Som avslutning på detta korta inlägg uppmanar jag alla uppfinnare att verkligen arbeta fram ett alkolås till mobilen. jag behöver ett, och jag betalar bra.

Förlåt John.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0