Grattis Kina & Callgirl

Fredagskväll, jag ska till Hamnplan. Dock kör jag stenhårt på casual friday och hoppas på att jag inte kommer vara sunkigast på stället. Lite vin runt 5 snåret har man väl förtjänat när man pluggat hårt. För visst har jag det, eller kanske inte så mycket, men jag har varit fysikt närvarande på lektionerna idag. Sen att de spenderades med att prata för mycket med Jossan och Yasmin är en helt annan historia. Jag var ju faktiskt där, och jag kunde ju det mesta.

Igår uteblev bloggandet på grund av en trist och bitter dag. Jag tröttnar ju på ön efter några dagars vistelse här. Tränade, men inte ens efter det känndes det som att det dåliga humöret skulle avta. Tur att det var en bra tv-kväll. Och om jag ska hitta svepskäl så kan jag ju faktiskt säga att det var nyårsafton. Ja iaf i Kina. Happy New Year China! (Detta till alla mina kinesiska läsare) Det vill säga 0 stycken. Dock resulterade Kinas firande i att jag fick presenter av Yasmin. Nagelborste och handkräm, så nu har jag ännu en anledning till att hålla mig borta från nagelgnagandet.

Tycker även att det är mycket skönt när ordet sprider sig om min blogg. Igår ringde en nyfiken icke-läsare upp mig och frågade om jag hade bloggat om honom. Tack Hanna och Susanne som sprider ordet så folk får veta att de aldrig går säkra. Vill inte nämna några namn, men det handlade om killen som skulle ta över efter David. Han lyckades ju som sagt sådär. Så nu försöker han dementera att han inte alls försöker ta över - i ren politikanda-. Men den gubben går inte lilla du!

Nytt boktps: Kanske att jag inte ska marknadsföra denna bok allt för starkt men den heter En Callgirl på Manhattan. Första sidan i boken fick mig nästan att trilla ur sängen. Det beskrev så mycket obscenheter - bara på en sida - och använde ord som jag varken kan säga eller skriva. Dock handlar den ju om prostituerade så vad hade jag räknat med? Kanske att namnet på boken kunde ha avslöjat det hela.

Dagens löfte & missad målsättning

  • Löftet i dag är verkligen att jag inte ska göra samma sak som senast jag var på Hamnplan, alltså: bli full klcokan 20, sno glas+vin eller försöka starta bråk på McDonalds. Jag lovar.
  • Jag är på sidan 27 i Kotler. I say no more.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0