Ett rosa plagg till Louise tack

Då var det dags igen, för en paus. Jag tror inte jag pluggat såhär mycket inför någon tenta tidigar och fortfarande är jag tom i huvudet. Tur att jag har Elle och TV:n som mina uppmuntrande vänner, för gårdagens sena inlägg om min systers uppmuntrande talar ju för sig. Sen har jag dock mamma. Ett telefonsamtal från henne med glada nyheter uppmuntrade mig massor.

För övrigt så kommer våren och sommaren bli helt perfekt. Rosa är så rätt. Detta måste vara Louise största skräck, men jag tror nog att jag kan hitta någon bubbelgums kjol till dig. Det brukar ju vara din grej. Visst? Antar att det ska vara Dolce & Gabbana också, men jag måste ge dig vissa direktiv i den frågan stumpan, Gucci gör bättre rosa prylar. Visst är det skönt med tips från coachen?! - I tankebubblan: Jag tror att jag alltid har varit Louise's idol. - (Detta är samma Louise som igår sa i telefon att jag behöver söka hjälp, hon tyckte att jag var konstig innan jag började blogga och nu förstår jag ingenting. Jag är ju som alla andra). Typ.

Kom och tänka på en grej när jag läste Elle. John och jag har såklart diskuterat vilken kändis man kan välja bort den andra med utan att det känns fel. Jag är ju självklart som gjord för Cristiano Ronaldo, men det visste ni ju redan. Caroline Ronaldo. Lika vackert som en sommardag. Dock funderar jag nu över Johns val. Det är Robyn, och jag är ledsen dude men hon passar inte in i den gyllende regeln. (Det vill säga att man bara får göra slut om man hittat någon snyggare än den man har). Hon ser ut som en kille och har ett killnamn. Usch. Dock är hon ju inte konkurrens eftersom att hon är ful. Källan till mina uttalanden är en artikel om henne i Elle. Inte ens på de bilderna är hon snygg, och jag trodde inte att man kunde bli ful på en Elle fotografering...



Ha nu en rosa dag allihopa.
Bless you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0