Bara en onsdag

Ett snabbt blogginlägg innan jag ska iväg på hockey. Sista hemmamatchen för Nyköping mot Bofors. Bofors - laget som jag hatar. Den historien är ganska lång, men jag kan summera den snabbt med att de för några år sedan förvandlade Peab hallen till ett slagfält, och jag hamnade i mitten. Jag blev kallad så sjuka saker av en kille från Bofors när jag fösökte hjälpa hans kompis som låg däckad på marken. Han är fortfarande den enda människan jag verkligen har ett behov av att slå. Så ikväll kanske är sista chansen. Spännande.

I övrigt så är bloggandet inte så spännande just nu. Jag är fortfarande sjuk men lovar att jag ska göra en stark comeback. I morgon bär det av till huvudstaden för min premiär som mullig modell. Eller iaf fotoshoot med Mia och Madde, som en kul grej. Jag tycker dock det känns bra att kalla det mullig modell. Om jag mår bättre under förmiddagen i morgon tänkte jag även ge mig ut och shoppa. efter flera dagar av surhet över min influensa måste jag unna mig något som gör mig vacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0