Snubbelfotsfull

Jag blev snubbelfotsfull igår. Som väntat. Med bara lunch i magen och två mackor innan festen kunde jag ju ha anat detta. Jag tror dock inte att jag gjorde bort mig allt för mycket. jag höll på att bli lurad till en fest som jag hade varit en outsider på, men efter ett tv-program hann folk jag känner anlända vilket gjorde min entré lite mer underlättad. Det var trevligt. Och efter ett snabbt glas på Elit begav vi oss till Munken. Det var där allt gick åt helvete. Två groggar för mycket och så var det kört. jag tror faktiskt att jag tacklade människor runtomkring mig. dock var väl Johan lika full så turen va att han var min vapendragare. Avslutade dock kvällen med att prata med Gustav, som var nykter så det kan finnas möjliga hot för trackning i morgon i skolan. Som tur är kommer min tv dag att förbereda mig på detta. Efter en landning på McDonalds begav jag mig hem i regn och rusk. Måste ha sett ut som en skräcködla när jag kom innanför dörren. Som tur är i dessa lägen är jag alltid själv, så människor besparas denna syn. Tur för dem. Tur för mig.
Kanske ska nämna att det bästa med Munken, förutom spriten, är att jag får spendera kvalitetstid med min pojkvän. Han är underbar. Tänkte att jag kunde bjuda på en gammal bild av mig och denna underbara skapelse.
 
Visst är vi vackra?

Den största besvikelsen denna helg är min inställning till skolan. Jag försökte typ i en timme igår att verkligen plugga, men jag orkar inte, vill inte, kan inte. Antar att jag gör som vanligt med detta. Skjuter upp det och flippar. Stackars Madde, hon får alltid sopa upp efter mina utbrott. Kanske att jag ska varna henne i förtid. Men då känns det ju inte lika bra när det händer. Flippningarna ska ju vara naturliga. Visst Madde?

Nu ska jag fortsätta min fantastiska tv söndag. Detta paradis bjuder på det bästa av det bäst idag. Nästan som att Tv-Gudarna visste att jag skulle vara bakis idag. Maybe my prayers have been answered. Hah. Denna tablå innehåller bland annat DirtySexyMoney, One tree Hill, Friday Night Lights, Life of Ryan och sporten. Och om jag lessnar på någonting har min filmnedladdningsoskuld blivit tagen så jag har Gudfadern triologin som ett projekt denna helg. I Love Life.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0